niedziela, 26 kwietnia 2015

LBA #1

Jeju ❤ Niedawno założyłam bloga, a już mam LBA <3 Kocham Cię Mechiś ❤ :* <333 ^^ ⭐

Nominowała mnie Mechiś z tego przecudniastego bloga ❤❤

1. Ile masz lat?
~ 13

2. Co lubisz we mnie i moich blogach?
~ Wszystko!! ❤ :**

3. Co byś zmieniła na moim blogu?
~ Ponieważ kocham twojego bloga i według mnie jest IDEALNY, to pytanie wydało mi się trudne, lecz zmieniłabym termin dodawania na codziennie <33333

4. Czy chciałabyś kiedyś napisać rozdział dla mnie? (na mojego bloga)
~ Chętnie napisałabym ci rozdział, ale wtedy zniszczę twojego IDEALNEGO bloga...

5. Jedziesz lub byłaś na VL? Jedziesz na LT?
~ Nie ;C

6. Do jakich fandomów należysz?
~ Beliebers, Selenators, Arianators/Midianators, Lovatics, Lanatics, Swifties, Ruggeristas, Lodofanatica, Mechistas, Fani Diega, Azaleans, Fani Nicki Minaj, Fani Joey'ego Graceffy, Mechiślovers (fandom Mechiś Lambre) i jeszcze pewnie są które zapomniałam xd

7. Ulubiona piosenka?
~ Taylor Swift - Style i Ariana Grande - One Last Time :)

8. Weźmiesz udział w moim konkursie?
~ Pewnie! :* ;)

9. Od kiedy jesteś na Bloggerze?
02.02.15 :))

10. Jakie są twoje marzenia?
~ Żeby coś osiągnąć w życiu...

11. Jakieś śmieszne wspomnienia?
~ Rok temu, wujek zabrał mnie i moje rodzeństwo do parku rozrywki, no więc weszliśmy na kolejke górską a ja się strasznie bałam i mahnęłam ręką i walnęłam mojego brata który siedział obok mnie xd Potem roblili zdjęcia jak zjeżdżałeś na dół, a mój brat wyglął na nim tak choro że myślałam że się zesikam ze śmiechu w miejscu publicznym...

Przepraszam, ja nikogo nie nominuję bo poprostu nie potrafię wybrać :)

4 komentarze: